متفرقه

4نکته مطالعه برای موفقیت در کلاس های آنلاین

1. یک هدف اصلی تعیین کنید

مهم ترین نکته من برای هر کسی که در حال شرکت یا در نظر گرفتن مدرک آنلاین است این است که در کار باقی بماند. قابل درک است که گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی رخ می دهد که پیش بینی نشده است و ما را از تحصیل دور می کند. اما باید هدف اصلی خود را در ذهن داشته باشید.

وقتی اهدافی را تعیین می کنید که از نظر شخصی مهم هستند، به احتمال زیاد زمان خود را به گونه ای مدیریت می کنید که آنها را به انجام برسانید.

برای اینکه مطالعه آنلاین یک تجربه موفق باشد، باید نسبت به رشته تحصیلی انتخابی خود اشتیاق داشته باشید. این اشتیاق شما را به نظم و انضباط و استقامت در زمان نزدیک شدن به ضرب الاجل سوق می دهد.

مدام به خود یادآوری کنید که چرا به مدرسه می روید. مدرسه آنلاین کاملاً خود محور است و یادآوری اینکه چرا از ابتدا شروع کردید می تواند انگیزه شما را تقویت کند و به شما در رسیدن به هدف دیپلم کمک کند!

به خاطر داشته باشید که چرا به دنبال این مدرک هستید. فقط داشتن این ذهنیت که من این کار را برای خانواده‌ام انجام می‌دهم، یا این کار را برای شغلی بهتر انجام می‌دهم، یا فقط برای گفتن «هی، انجامش دادم» این کار را به اندازه کافی تشویق می‌کند تا ذهنتان را روی درس‌هایتان نگه دارید.

هدف نهایی را در ذهن داشته باشید. وقتی در مورد یک ضرب الاجل استرس دارم یا افکارم از مطالعه من دور می شود، دوست دارم 5 دقیقه استراحت کنم و جایی که می خواهم باشم را تجسم کنم. هدف نهایی من این است که یک مددکار اجتماعی در بیمارستان باشم، زیرا فرزندانم هر دو بیماری نادری دارند و مددکار اجتماعی در طول مدت اقامت ما در بیمارستان تأثیر زیادی بر من داشته است. من خودم را در حال کمک به والدین دیگر در زمان‌های سخت تجسم می‌کنم و این به من کمک می‌کند تا به مسیر درست برگردم.

خواستن آن! آنقدر بد بخواهید که آن را از هر طریق لازم به دست آورید. خواندن بیشتر، گوش دادن دقیق، همکاری و حفظ ارتباط نزدیک با تیم‌های آنلاین، اساتید و همتایان ضروری است.

بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنید و به خاطر داشته باشید که چرا در وهله اول تحصیل را انتخاب کردید. هر بار یک قدم بردارید و قبل از اینکه متوجه شوید، به رسیدن به رویاهای خود نزدیکتر خواهید شد.

2. با مطالعه مانند یک شغل رفتار کنید

همیشه به یاد داشته باشید مطالعه کار شماست. آگاهانه انتخاب کنید که ظاهر شوید، محتوای فوق‌العاده‌ای را که در دسترس شماست جذب کنید، برای ارزیابی‌ها، سخنرانی‌ها، وظایف برنامه‌ریزی کنید و واقعاً این مرزها را تعیین کنید و حفظ کنید. ذهنیت موفقیت آمیز داشته باشید. پیاده سازی مرزهای شرکت برنامه‌ای مانند برنامه‌ریزی که به آن بستگی دارد داشته باشید.

من قصد دارم با کلاس های آنلاین خود مانند یک شغل رفتار کنم. تعیین اهداف روزانه و تهیه چک لیست می تواند به موفقیت من در هر دوره و پروژه کمک کند و به من امکان می دهد ثابت کنم که می توانم به طور مؤثر و مستقل کار کنم. دستیابی به اهداف کوچک هر روز و ایجاد یک نمونه کار به من انگیزه برای ادامه کار کمک می کند.

برخی از کلاس های آنلاین از شما می خواهند که تصویری از خود ارسال کنید که همکلاسی های شما بتوانند در کلاس آنلاین شما ببینند. من چند تازی دیده ام، از جمله نماهایی که تقریباً پورنوگرافیک به نظر می رسند. لطفاً به یاد داشته باشید که کلاس آنلاین شما یک مدل عکاسی نیست که بتوانید دارایی های خود را در آن به نمایش بگذارید. اوه، و این شامل ارسال تصویری از صورت سگتان به جای شما نیز می شود.

3. یک برنامه مطالعاتی تهیه کنید

یک برنامه مطالعه بسازید! در ابتدای هر ترم زمانی را برای برنامه ریزی خواندن و کار روی تکالیف اختصاص می دهم. اگرچه من به طور مرتب برنامه را در صورت لزوم تنظیم می کنم، اما من را در مسیر درست نگه می دارد.

یک برنامه مطالعه واضح و قابل دستیابی تنظیم کنید و در 95٪ مواقع به آن پایبند باشید و به خودتان فرصت و استراحت برای موارد غیرمنتظره بدهید.

منظم باشید و ساعات مشخصی را در روز یا هفته در برنامه خود برای مطالعه قرار دهید.

من اکیداً توصیه می کنم یک برنامه ترم، برنامه مطالعه و استراتژی مدیریت زمان را مطابق با ساعات مطالعه تعیین شده در هفته ایجاد کنید. اینها باید چند روز قبل از شروع ترم انجام شود.

فقط برای مدرسه برنامه ریز داشته باشید. در برنامه ریزم می توانم کارهای روزانه یا تکالیفی را که باید تکمیل شوند، سازماندهی کنم. من می نویسم که چند بار باید در بحث شرکت کنم. همچنین جلسات مطالعه ام را برنامه ریزی می کنم و اینکه در آن روز روی چه موضوعی کار خواهم کرد. این واقعاً به من کمک می کند تا در سررسیدهای سررسید باقی بمانم و من را در مسیر موفقیت در کلاس هایم نگه می دارد.

از پیش برنامه ریزی! وقتی نوبت به مدرسه آنلاین می رسد، زمان مشخصی برای نشستن و انجام کارهای خود ندارید. شما همیشه باید زمانی را به طور خاص برای انجام کار خود برنامه ریزی کنید.

یک برنامه هفتگی با تاریخ و زمان بنویسید. مطمئن شوید که زمان کافی برای تمرکز بر مدرسه و بدون حواس پرتی اختصاص دهید. این مهم است.

4. زمان را با دقت مدیریت کنید

برنامه ای تنظیم کنید و به آن پایبند باشید تا ساختارتان را حفظ کنید. افراد معمولاً در یک محیط ساختار یافته بهتر عمل می کنند. پس چرا این کار را برای خود آسان تر نمی کنید؟ اگر می‌دانید چه زمانی را به مدرسه اختصاص می‌دهید، مستعدتر هستید که ثابت قدم باشید، از انجام تکالیف دیرهنگام اجتناب کنید و مطالعه را در اولویت قرار دهید.

یک روز قبل از شروع هفته جدید، یک برنامه هفتگی تنظیم کنید تا بدانید در مورد تکالیف و تحقیق چه کاری انجام خواهید داد. همه چیز را در طول هفته تقسیم کنید تا بدانید چه چیزی را باید به صورت روزانه تکمیل کنید. مطالب را در بخش‌های کوچک مرور کنید تا همه چیز را در یک روز جمع نکنید، استرس نداشته باشید و تلاش نکنید که عجله کنید و همه چیز را در آخرین لحظه انجام دهید.

تخمین بزنید که چقدر زمان برای مطالعه نیاز دارید. برنامه ای تنظیم کنید و به خانواده / هم خانه های خود اطلاع دهید. داشتن حمایت افرادی که با آنها زندگی می کنید ضروری است. اگر به آنها فرصت ندهید نمی توانند به موفقیت شما کمک کنند.

موفقیت در مطالعه آنلاین در یک مهارت خلاصه می شود که می تواند در تمام کارهایی که در زندگی انجام می دهید اعمال شود: مدیریت زمان. برنامه ای تهیه کنید که بتوانید به سرعت بررسی کنید تا ببینید چه کارهایی باید انجام دهید و چه زمانی باید آن وظایف کامل شوند. زمانی را برای خود و مطالعه خود در نظر بگیرید. در طول زمان مطالعه اختصاصی خود، سعی کنید از عواملی مانند رسانه های اجتماعی، تلفن یا تلویزیون خود جدا شوید تا بتوانید روی کاری که واقعاً باید انجام دهید تمرکز کنید. و زمانی که تکالیف را زودتر از موعد مقرر به پایان می رسانید، مانند ستاره راک که هستید؟ به آینده نگاه کنید و در کارهای آینده پرش کنید. به من اعتماد کن بعدا از خودت تشکر میکنی

من برای تکمیل و ارسال تکالیف تا آخرین لحظه منتظر می ماندم. این چیزی جز استرس بیشتر نمی کند. من متوجه شده ام که اگر در کلاس هایم قدم بردارم و فعال بمانم، نسبت به تکالیفم احساس بهتری دارم. اگر چیزی را خراب کنم، هنوز وقت دارم که برگردم و آن را درست کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا