اخبار

بررسی اخبار ویروسی 2021

ناپدید شدن گابی پتیتو

پرونده گابی پتیتو توجه جهانیان را به خود جلب کرد، تا حدی به لطف حضور این زوج در رسانه های اجتماعی.

پتیتو پس از یک سفر یک ماهه در سراسر ایالات متحده با نامزدش، برایان لاندری، 23 ساله، ناپدید شد. او آخرین بار در 26 آگوست زنده دیده شد

این زوج عکس‌هایی از سفر خود را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرده بودند، اما فیلم‌های وحشتناک بادی‌کم و تماسی با شماره 911 که برای عموم منتشر شد، حاکی از احتمال وجود جنبه تاریک‌تر در رابطه پتیتو و لاندری بود.

لاندری در 1 سپتامبر در ون سفیدی که زوج برای سفر اجاره کرده بودند، به خانه خود در نورث پورت، فلوریدا بازگشت. والدین او به پلیس گفتند پسرشان در 17 سپتامبر ناپدید شده است، سه روز پس از اینکه آنها گفتند آخرین بار او را دیده اند.

بقایای پتیتو در 21 سپتامبر، اندکی پس از پیدا شدن جسد او در امتداد مرز پارک ملی گراند تتون، شناسایی شد. مرگ او قتل اعلام شد.

پس از پیدا شدن بقایای پتیتو، یک هفته‌ها تعقیب و گریز سراسری برای لاندری آغاز شد که با پیدا شدن بقایای او در امتداد مسیری در بیابان باتلاقی فلوریدا در 21 اکتبر به پایان رسید.

تمام داستان های بشقاب پرنده

به نظر می رسد یک ویدیوی فاش شده از نیروی دریایی ایالات متحده نشان می دهد که یک شی پرنده ناشناس در حال غواصی در اقیانوس در سواحل سن دیگو در سال 2019، در کلیپی که به گفته مقامات معتبر است.

و سپس داستان دو خلبان جنگنده نیروی دریایی ایالات متحده بود که گفتند در سال 2004 در حال بررسی یک ناهنجاری حسگر در سواحل سن دیگو بودند که چیزی را دیدند که نمی‌توانستند توضیح دهند: تکه‌ای از آب سفید روی سطح اقیانوس و یک “شیء به نظر تیک تاک” که به نظر می‌رسید بدون نیروی محرکه معلق است.

یا وقتی ویدیویی از اشیاء مثلثی شکلی که بر فراز یک کشتی جنگی ایالات متحده پرواز می کردند، فاش شد و پنتاگون اعتراف کرد که فیلم واقعی است.

و فراموش نکنیم زمانی که سیا یک مجموعه عظیم و مورد انتظار از اسناد مربوط به مشاهده بشقاب پرنده در 70 سال گذشته را از حالت طبقه بندی خارج کرد و باعث ایجاد هیجان در بین کسانی شد که می خواهند به موجودات فضایی اعتقاد داشته باشند – و ناامیدی در بین کسانی که می خواهند واقعاً مدرک را پیدا کنند.

پسر با سهام Gamestop پول زیادی به دست می آورد

یک پسر کلاس پنجم تگزاس وقتی در جریان انفجار سهام GameStop در ماه فوریه، 60 دلار سهام به دست آورد، خبرساز شد.

این پسر در سال 2019 این سهام را به عنوان هدیه کوانزا از مادرش دریافت کرده بود، و زمانی که جامعه Reddit Wallstreetbets سهام را با انبوهی از سرمایه گذاری های اندک افزایش داد، تصمیم گرفت سهام خود را بفروشد.

مصاحبه اپرا و مگان و هری

در ماه مارس، مگان مارکل و شاهزاده هری با اپرا وینفری در یک مصاحبه کاملاً گفت‌وگو نشستند و حداقل می‌توان گفت شگفت‌انگیز بود.

این زوج اخیراً تأیید کرده بودند که به وظایف سلطنتی خود بازنخواهند گشت و برخی از سختی‌هایی را که در زندگی سلطنتی خود با آن روبرو بودند به وینفری توضیح دادند.

مارکل به اشتراک گذاشت که “مکالماتی” در مورد رنگ رنگ پوست کودکان متولد نشده وجود داشته است و “مسئله نژاد” استرس زیادی را به این زوج اضافه کرده است. او همچنین مبارزات عمیق سلامت روانی را فاش کرد و اینکه «دیگر نمی‌خواست زنده بماند».

هری گفت خانواده‌اش فرصت‌هایی برای حمایت از همسرش داشتند، اما این کار را نکردند. او همچنین گفت که در موارد متعدد از خانواده سلطنتی درخواست کمک کرده است، اما آنها هرگز به درخواست های او پاسخ نداده اند.

برنی سندرز در دستکش‌هایش میمد می‌شود

کمد لباس عملی روز تحلیف برنی سندرز اولین رویداد وحشیانه سال بود که سناتور آمریکایی را به یک الگوی رفتاری در سراسر جهان تبدیل کرد.

سندرز با پوشیدن یک کت گرم، دستکش‌های پشمی و ماسک جراحی و یک پاکت قهوه‌ای مانیلایی در مراسم تحلیف حاضر شد.

Memes of Sanders همه چیز را به تصویر می‌کشد، از دستکش‌های سندرز که دست خدا میکل آنژ را در کلیسای سیستین لمس می‌کردند تا دموکرات دموکرات ورمونت که به بازیگر فیلم Ghost کمک می‌کرد تا روی چرخ سفال‌سازی خاک رس قالب کند.

این میم‌ها حتی یک گروه وینی‌پگ را الهام‌بخش ساخت تا «دستکش‌های برنی» خود را بسازد و پول جمع‌آوری‌شده برای تازه‌واردان به کانادا باشد.

کشتی همیشه داده شده و کانال سوئز

وقتی صحبت از میم ها شد، کشتی کانتینری عظیمی که نزدیک به یک هفته در کانال سوئز گیر افتاد، یکی دیگر از رویدادهای ویروسی بود که می توان آن را یکی از پرطرفدارترین میم های سال در نظر گرفت.

این بحرانی بود که یکی از حیاتی ترین آبراه های جهان را مسدود کرده بود و میلیاردها دلار در روز تجارت دریایی را متوقف کرده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا