متفرقه

4 ویژگی یک زن که مردان را به سمت او می کشاند (مطالعات جدید)

مطالعات نشان داده است که زنانی که احساس جذابیت می کنند بیشتر برای جنس مخالف جذاب هستند. اینکه چقدر جذاب هستید مستقیماً بر چیزی که خودتان جذاب می دانید تأثیر می گذارد. به احتمال زیاد شریکی پیدا خواهید کرد که همان سطح جذابیت شما را داشته باشد. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی است یا نمی دانید در یک شریک به دنبال چه هستید، یک درمانگر می تواند به شما در یافتن پاسخ در درون خودتان کمک کند. داشتن صورت براق

قاطعیت:

اغلب، بسیار جذاب است که بدانید قرار ملاقات شما از خودشان و انتخاب هایشان مطمئن است. در حالی که مطمئن نبودن در طرح بزرگ چیزها اشکالی ندارد، می توانید با گرفتن برخی تصمیمات در دستان خود فوراً جرقه ای در یک قرار ایجاد کنید. مردان ممکن است بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشند که ببینند قرار ملاقاتشان حرف دلشان را می‌زند و به جای اینکه همه تصمیم‌ها را به او بسپارند، به آنها بگویند که چه می‌خواهند.

هوش:

در حالی که یک زن لزوماً لازم نیست مغزی برای جذب یک مرد داشته باشد، او باید تا حدودی باهوش باشد تا جذاب باشد. مردان معمولاً به زنی که می توانند گفتگوهای شدید و جالبی با او داشته باشند بسیار بیشتر علاقه دارند. هر چه مکالمه جذاب تر و از نظر فکری شدیدتر باشد، مرد بیشتر جذب زن می شود.

احساس جذابیت:

همانطور که قبلا ذکر شد، اعتماد به نفس می تواند کلید بزرگی برای احساس و جذاب بودن باشد. مطمئناً، اعتماد به خود همیشه به طور طبیعی به وجود نمی آید و زمانی که بسیاری از افراد می گویند چه چیزی جذاب است و چه چیزی جذاب نیست، می توان به آن دست یافت. با این حال، احساس جذابیت به خودی خود جذاب است. نه تنها می تواند با نشان دادن علاقه و شریک بالقوه هیجان انگیز دیگران را جذب کند، بلکه به شما نشان می دهد که لایق روابط شاد و سالم هستید. به همین دلیل است که احساس جذابیت یکی از مهمترین بخش های قرار ملاقات است.

7 Things Successful Women Do Over The Holiday Break

شریک زندگی خود را با جذابیت جذب کنید!

علاوه بر این، مهم است که بدانید از یک رابطه چه می خواهید. قبل از اینکه بتوانید شریک رویاهای خود را جذب کنید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که چه نوع ویژگی هایی برای شما جذاب هستند و چه نوع روابطی باعث می شود شما احساس خوشبختی کنید. یک درمانگر رابطه می تواند در این مورد به شما کمک کند. وقتی می‌خواهید بدانید چه ویژگی‌هایی برای شما و دیگران جذاب‌تر هستند و خود را با آن ویژگی‌های جذاب هماهنگ کنید، یک درمانگر مجاز می‌تواند به شما کمک کند تا به آمادگی دنیای دوست‌یابی نزدیک شوید.

اگر علاقه مند به مشاوره رابطه هستید تا شما را برای رابطه بعدی آماده کند، ReGain می تواند به شما کمک کند. ReGain یک پلت فرم مشاوره آنلاین راحت است که به شما امکان می دهد با درمانگران دارای مجوز متخصص در روابط و دوستیابی ارتباط برقرار کنید. برای اطلاعات بیشتر یا برای شروع امروز با آنها تماس بگیرید.

چگونه برای زنان جذاب تر باشیم: 27 هک که مانند جادو عمل می کنند!

آیا می خواهید بدانید چگونه برای زنان جذاب تر باشید؟ چند ویژگی وجود دارد که همه دخترها در پسرها به دنبال آن هستند، و اکنون، فقط باید بدانید که آنها چیست!

آیا می خواهید بدانید چگونه برای زنان جذاب تر باشید؟ بیایید صادق باشیم، برخی از مردان هستند که به نظر می رسد زنان را بدون تلاش زیادی جذب می کنند. آنها فقط وارد اتاقی می شوند و دختران در اطراف آنها جمع می شوند. همچنین مردانی هستند که برای به دست آوردن دختر مورد علاقه خود نیازی به عرق کردن ندارند.

و بعد تو هستی

تعجب می‌کنید که چطور نمی‌توانید یک قرار داغ داشته باشید یا چرا اغلب خود را به عنوان گل دیواری در یک مهمانی می‌بینید. و شما مستاصل برای تغییر یا حداقل توجه جنس مخالف هستید.

چرا جذب زنان برای اکثر مردان چالش برانگیز است

بازی دوستیابی نباید آنقدر سخت باشد، فکر نمی کنید؟ اما این واقعیت برای اکثر پسرها نیست. آنها کاملاً نمی توانند بفهمند که چه کار اشتباهی انجام می دهند. آنها به اطراف نگاه می کنند و پسران دیگری را می بینند که دخترها را گرفته اند، و تعجب می کنند که چرا آنها نیستند.

خب، مولفه های زیادی برای جذب خانم ها وجود دارد. و بیشتر آنها آنطور که شما فکر می کنید نیستند.

در پایان، در عصر امروز، شما رقابت زیادی دارید. در مورد آن فکر کنید. قبل از برنامه های دوستیابی، مردان باید زنان را در زندگی واقعی جذب کنند. آنها باید آنها را در یک بار، در مدرسه، محل کار یا از طریق دوستان ملاقات کنند. و اجازه دهید با آن روبرو شویم – گزینه های بسیار کمتری *برای مردان و زنان* وجود داشت. عکس سفره آرایی

اما اکنون، زنان مردان بی پایانی را در نوک انگشتان خود دارند – به معنای واقعی کلمه. با یک سوایپ به اینجا و یک سوایپ به آنجا، یک زن می تواند در عرض چند دقیقه با مردان مختلف صحبت کند. دنیا آن چیزی نیست که در دوران پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ شما بود. رقابت سخت است، به همین دلیل است که شما باید بازی خود را ارتقا دهید تا برجسته شوید. خب، مؤلفه‌های زیادی برای جذب زنان وجود دارد. و بیشتر آنها آنطور که شما فکر می کنید نیستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا