اخبار

تعدادی از لحظات ورزشی

هاوی کندریک به خدای بازی 7 تبدیل می شود

بن لیندبرگ: بازی پیشروی هووی کندریک در هفتمین دوره بازی 7 سری جهانی، که امید برد نهایی ملی پوشان را از 29.5 درصد به 64.2 افزایش داد، بزرگترین موفقیت این فصل MLB بود. این می‌توانست بزرگترین موفقیت بیشتر فصل‌ها باشد: با اضافه شدن احتمال پیروزی در مسابقات قهرمانی، دهمین ضربه بزرگ تمام دوران و سومین ضربه مهم در دوران وایلد کارت بود، تنها پس از دوبل تساوی تونی ووماک. ماریانو ریورا در سری جهانی 2001 و رجایی دیویس با شوت دو ران مساوی از آرولدیس چپمن در سری جهانی 2016. هر بازی دیرهنگام و متحول کننده در بازی 7 فراموش نشدنی خواهد بود، اما سه چیز باعث شد که انفجار کندریک به ویژه افسانه ای شود.

اولین مورد این است که چه کسی به آن ضربه زد: کندریک 36 ساله که بیشتر سال 2018 را به دلیل پارگی تاندون آشیل از دست داد. کندریک که در سال 2019 تنها 4 میلیون دلار درآمد داشت، پس از عمل جراحی برای چنگک زدن در طول فصل عادی بهبود یافت – او تقریباً مانند خوان سوتو و آنتونی رندون در بازی پاره وقت ضربه زد – سپس در ماه اکتبر چندین هومر بزرگ را راه اندازی کرد، از جمله اسلم تعیین کننده در بازی NLDS 5.

دوم این است که چگونه به آن ضربه زد: کندریک در برابر ویل هریس، یکی از قابل اعتمادترین تسکین دهنده های چند فصل گذشته، بازی را انجام داد. هریس یک زمین خوب پرتاب کرد، یک کاتر کم ارتفاع که تقریباً هرگز برای یک هومر چماق نمی خورد، و کندریک، که به ندرت زمین های آن منطقه را تنبیه می کند، آن را از روی قطب ناپاک جدا کرد، و به ما یادآوری کرد که چقدر به راحتی می توان مسابقات قهرمانی بیسبال را دیکته کرد. اتفاقات غیر محتمل کندریک قهرمان بود، اما هریس که بعد از بازی اشک می ریخت، لیاقت بز بودن را نداشت.

سومین چیزی است که هفته‌ها پس از سریال یاد گرفتیم: Astros در سال 2017 و احتمالاً پس از آن، متقلبان دزدی علائم بودند. به همان اندازه که رسوایی دزدی علائم برای بیسبال بد بود، شرم آور بزرگتری بود اگر آستروس، تازه از شکست شرم آور براندون تاوبمن، دومین قهرمانی را با آشکار شدن جزئیات جدید و نفرین کننده جشن می گرفت. کلاچ هومر کندریک نه تنها به یک پیروزی حس خوب و بازگشتی برای اولین عنوان یک فرنچایز ضعیف دامن زد. همچنین این ورزش را از رژه ماه نوامبر با بزرگترین پاشنه های بیسبال نجات داد.

زیون ویلیامسون از طریق کفشش و ماشین محتوای ورزشی می‌چرخد

کیتی بیکر: حال و هوای اوج بازی بسکتبال دوک-کارولینای شمالی در 20 فوریه شبیه چیزی خارج از صحنه ابتدایی یک فیلم دزدی برایان دی پالما بود، تمام انرژی جنبشی و فاجعه بالقوه، جهانی که در شرف فروریختن خودش است. بلیط ها برای قیمت سوپر بول تغییر کرده بودند. پرزیدنت اوباما در ساختمان بود. همینطور زیون ویلیامسون، پدیده 6 فوتی و 284 پوندی دانشجوی سال اول و برگزیده احتمالی برتر درفت NBA، که از زمانی که دوساله بود ویدیوهای غوطه ور شدن خود را پست می کرد، مایه غرور و شادی بسکتبال بود.

سی و سه ثانیه بعد از بازی، ویلیامسون روی زمین افتاد. پای بزرگ او از میان نایکی دوک رنگش شکسته بود و بافت کیهان را به همراه درز پاره کرده بود. آنچه در پی آمد فقط یک مورد انتظار مشتاقانه برای پیش‌آگهی آسیب یک ورزشکار یا بازتوئیت مجدد فیلم ESPN از واکنش اوباما نبود. مانند یک سیاهچاله، شکاف در کفش ویلیامسون گرداب گرانشی خود را ایجاد کرد که همه چیزهای اطراف خود را می مکد. از Popular Mechanics گرفته تا طرفداران نیکس گرفته تا وال استریت، همه در روزهای آینده زاویه دیدی داشتند. این بزرگترین داستان در بسکتبال کالج و NBA بود.

لبرون جیمز در توئیتی دست دعا نوشت؛ دونوان میچل در توییتی درباره کار دانشجویی-ورزشکار بدون مزد نوشت. طرفداران می ترسیدند که ویلیامسون دیگر هرگز برای دوک بازی نکند، یا از او خواستند که بازی نکند. نایک یک هیئت اضطراری را ابتدا به دورهام و سپس به چین فرستاد. (برای شرکت، چنین تیترهایی عملاً در سالی که شامل بازنشستگی مدیر عامل، تلاش مایکل آوناتی برای اخاذی، و ادعاهایی مبنی بر دوپینگ، سوءاستفاده و فساد شرکت بود، عملاً خوشایند بود.) اما به شیوه معمول سال 2019، کل جنون وجود داشت. تقریباً به همان سرعتی که بالا آمده بود عقب نشینی کرد و فقط بقایای پراکنده باقی ماند.

ویلیامسون در ماه مارس با پوشیدن نایکی جدید به شیاطین آبی بازگشت. او گفت: «کفش ها باورنکردنی بودند. می‌خواهم از نایک به خاطر ساخت این‌ها تشکر کنم.» او در درفت NBA اول شد، در ماه اکتبر جراحی زانو را انتخاب کرد و هنوز یک بازی فصل عادی انجام نداده است. او همچنین قراردادی ۷۵ میلیون دلاری با برند نایک جردن امضا کرد. همانطور که می گویند باید کفش باشد.

کایل گای و ویرجینیا رستگاری نهایی را دریافت می کنند

دنی هایفتز: “فشار از فکر کردن بیش از حد به آینده یا گذشته ناشی می شود، بنابراین اگر شما فقط در جایی که پایتان است باشید، ممکن است چیزی به عنوان فشاری وجود نداشته باشد.” نگهبان ویرجینیا، کایل گای، این کلمات را در یک پست فیس بوک آوریل 2018، پس از نه، نوشت. 1 دانه در مجموع کاوالیرز باخت به شماره. 16 نفره UMBC در بزرگترین ناراحتی بسکتبال کالج در تمام دوران. گای، یک بازیکن آمریکایی و MVP مسابقات ACC 2018، همچنین نوشت که برای حملات اضطرابی که در طول آن کمپین تجربه کرده بود دارو مصرف می‌کرد، اما گفت که او آن را مخفی نگه داشته است زیرا «نمی‌خواست او را ببینند. به عنوان ضعیف.»

یک سال بعد، پای گای در خط پرتاب آزاد بازی فینال چهار مقابل آبرن در فاصله 0.6 ثانیه باقی مانده بود. لحظاتی قبل، گای یک پرتاب 3 امتیازی زده بود تا نتیجه را به 61-60 کاهش دهد. در مالکیت بعدی، او روی یک تلاش 3 امتیازی خطا کرد و با چند ضربه جدی وارد خط شد. دو پرتاب آزاد بازی را به وقت اضافه می برد. سه نفر هوس ها را به بازی قهرمانی کشور می فرستند.

گای اولین مورد را بدون تردید غرق کرد. سپس دومی را زد. مربی آبرن، بروس پرل، تایم اوت کرد تا قبل از بازی سوم، او را یخ کند، اما هیچ تفاوتی نکرد: گای این کار را نیز انجام داد. او Cavs را به مسابقات قهرمانی فرستاد، جایی که آنها با برتری تگزاس تک توانستند اولین عنوان ملی در تاریخ مدرسه را کسب کنند، تنها یک سال پس از اینکه ویرجینیا مایه خنده این ورزش بود.

گای قبل از آن عکس ها هرگز به پایین نگاه نکرد. او دقیقا می دانست کجاست.

جایزه لری اوبراین به شمال می رود …

دنیل چین: ماسای اوجیری، رئیس رپتورز، در جولای 2018، زمانی که نماد فرنچایز و مورد علاقه هواداران، دمار دروزان را با ستاره‌ای آسیب‌دیده که احتمالاً (و در نهایت) راهی لس‌آنجلس می‌شد، معاوضه کرد، دست به یک قمار بزرگ زد. اما شرط اوجیری به طور کامل جواب داد، زیرا کاوهی لئونارد اولین قهرمانی NBA را برای رپترز به ارمغان آورد و تورنتو اولین قهرمانی حرفه ای خود را در 26 سال گذشته به ارمغان آورد.

کاوهی در پایان ترک کرد، اما نه قبل از ارائه یکی از جذاب‌ترین دوره‌های پس از فصل اخیر به شمال. زنگ کوبنده چهار پرش برای از بین بردن سیکسرز وجود داشت. عملکرد استادانه ای در هر دو طرف برای سرنگونی MVP جانیس آنتتوکومپو و باکسش در فینال های کنفرانس شرق وجود داشت. در حالی که لبرونتو در نهایت از چنگ کینگ در شرق آزاد شد، رپتورز به اولین فینال خود نبرد کرد و وریرز را در شش بازی شکست داد. پنجه نیز این کار را به تنهایی انجام نداد. پاسکال سیاکام کمپین بهبود یافته‌ترین بازیکن خود را با یک مرحله پلی آف خیره‌کننده به پایان رساند، فرد وان‌ولیت قهرمان‌های اواخر بازی را به ارمغان آورد، و کایل لوری منتقدانش را ساکت کرد تا به سال‌ها غم و اندوه پس از فصل پایان دهد.

شگفتی یک ضربه کاوهی با رپتورز عملاً به سلسله واریورز پایان داد. و این موضوع را برای همیشه صادق کرد: جرمی لین قهرمان NBA است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا