متفرقه

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

امسال، نتفلیکس تعدادی برنامه تلویزیونی جدید و عالی را منتشر کرد. در اینجا بهترین نمایش های نتفلیکس در سال 2021 آورده شده است. طیف وسیع نمایش‌های نتفلیکس که امسال به‌ تنهایی منتشر شدند، خیره‌ کننده هستند، به‌ ویژه وقتی ژانر های مختلف را در نظر بگیریم. آهنگ سه تار بی کلام غمگین در یک لیست عالی از سایت سازی ها.

سیاه دانه

برای نمایشی که پرهزینه و پرهزینه آغاز شد و تنها زمانی که سازندگانش (از جمله بن التون و ریچارد کرتیس) موافقت کردند آن را به یک کمدی کم‌هزینه‌تر استودیویی تبدیل کنند، از امتیازات نه چندان هیجان‌انگیز جان سالم به در برد، Blackadder به سرعت وارد آگاهی ملی شد. گیج‌های خوش‌ساخت و برخی بازی‌های بی‌نقص از بازیگرانی مانند روآن اتکینسون، تونی رابینسون، هیو لوری، تیم مک‌ایننرنی و گروهی از مهمانان. با تمام ماهیت فرمولی‌اش، نمایش به‌طور مداوم تند و خنده‌دار بود – و حتی با سری چهارمش، Blackadder Goes Forth، قلب تپنده‌ای پر از شفقت شگفت‌انگیز به نمایش گذاشت. بهترین فیلم جنگی در بیست سال اخیر از هالیوود معرفی شده اند.

سپر

وقتی در اولین اپیزود یک سریال، شخصیت اصلی به صورت همکار پلیس تیراندازی می‌کند تا فساد خودش را بپوشاند، می‌دانید که در حال تماشای یک رویه پلیسی بی‌نظیر نیستید. نگاهی وحشیانه به زندگی پشت این نشان، درام کثیف و کثیف شاون رایان از رویکرد قهرمان داستانش نسبت به درست و غلط، و تکیه بر عدالت خیابانی بر قانون. به افتخار همیشگی مایکل چیکلیس است که، علیرغم قتل، شکنجه، سرقت، توزیع مواد مخدر و سایر تخلفات بیش از حد برای فهرست کردن، کارآگاه ویک مکی شخصیتی دلسوز و بسیار کاریزماتیک باقی می‌ماند – شما نمی‌خواهید به بدی او بپردازید. سمت.

مرده متحرک

قبلاً زامبی‌هایی وجود داشته‌اند – خداوند می‌داند، زامبی‌هایی هم وجود داشته‌اند – اما The Walking Dead به مفهوم پسا آخرالزمانی زمان داد تا ادامه دهد، و ادامه دهد، و به بررسی پیامدهای یک فروپاشی کامل اجتماعی بپردازد. ریک گرایمز (اندرو لینکلن) و گروه بازمانده‌اش نه تنها با گوشتخواران – متاسفم، «واکرها» – بلکه با زنده‌ها نیز درگیر می‌شوند. به همان اندازه که نمایشی درباره بقا و اخلاق است، به همان اندازه که درباره غرغر و آرایش جذاب است – و با شخصیت هایی که واقعاً به آنها اهمیت می دهیم انجام می شود. در حالی که تعداد تماشاگران شگفت‌انگیز سریال در فصل‌های اخیر کاهش یافته است، اما همچنان شوک‌ها و اختراعات بزرگی را برای بینندگان وفادار ارائه می‌کند، و داستان را در پی خروج لینکلن برای تماشای چگونگی تلاش بشر برای بازسازی تمدن از دست رفته گسترش می‌دهد. منتقدان می‌توانند تمام تیرها و تسمه‌هایی را که دوست دارند شلیک کنند، اما دلیلی وجود دارد که این نمایش به یک هیولا تبدیل شد که بیشتر درباره انسان‌ها بود تا هیولاها.

بهتره با ساول تماس بگیری

دلیلی وجود دارد که Breaking Bad به‌عنوان یکی از بزرگ‌های تمام دوران شناخته می‌شود، بنابراین برای وینس گیلیگان و نویسندگان همکارش تلاش برای یک اسپین‌آف – یک پیش درآمد، نه کمتر، با تمام چالش‌ها و مقایسه‌های خودش – کمی شجاعت داشت. خوشبختانه، آنها شخصیت عالی را برای دنبال کردن در فیلم Slippin’ Jimmy McGill باب اودنکرک انتخاب کردند، با نام مستعار مردی که سائول خواهد بود. اودنکرک، که تا حد زیادی به عنوان تسکین کمیک در برنامه اصلی ظاهر شده بود، در اینجا عمق و احساس واقعی را به عنوان یک مرد کلاهبردار نشان می دهد که به سطح جدیدی می رود و دوستان و خانواده را در حین رفتن به پایین می کشاند. این یک ادای احترام به همه دست اندرکاران است که بسیار خوب کار می کند، با بازیگران همکار، ریا سیهورن (در نقش کیم، که جیمی را علیرغم ایرادات آشکارش دوست دارد و وکیلی بهتر از آن چیزی است که می توانست امیدوار باشد) و مایکل مک کین (در نقش چاک، او برادر حیله گر و مشکل دار) روح واقعی را به نمایش می آورد.

30 صخره

ویترین تینا فی در مجموعه NBC با تندنویسی، اجراهای بی نقص، و کلاه های کامیون دار شعار دار همچنان یکی از بهترین کمدی های کمدی است که روی آنتن می رود، به فی اجازه می دهد تا در تمام دیوانگی هایی که او و تیمش می توانستند به ذهنش خطور کنند، دست بزند. . جین کراکوفسکی آن را در نقش جنای شیفته شهرت می‌سازد، با بازیگر دیوانه تریسی مورگان، تریسی جردن، در حالی که جک مک براییر صحنه‌هایی را در نقش پیج کنت حواس‌پرور NBC می‌دزدد. اما این جک دوناگی است که نمایش را اداره می‌کند – رئیس NBC نقشی است که الک بالدوین برای ایفای آن متولد شد. خود فی به عنوان نویسنده کمدی، لیز لمون، قلب متزلزل سریال است، و سعی می‌کند در برنامه SNL خود در برنامه TGS، دیوانگی را از کنترل خارج نکند. و دیوانگی زیادی وجود دارد.

شرلوک

شرلوک هولمز مانند دراکولا (که استیون موفات و مارک گیتیس به درستی به آن رفتند)، یکی از آن شخصیت‌های همیشه سبز است که بی‌وقفه دوباره اختراع می‌شود، یا با برداشتی مناسب دوره‌ای و یا اقتباسی برای امروز هر کسی که با او مقابله می‌کند. دوتایی خلاق برای دومی انباشته شدند و کارآگاه بزرگ باقرقره را با پیامک، کنایه‌های جنسی، دلنوازی و ذوق به‌روز کردند. بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن مدت‌هاست که وارد کانون شرلوک‌ها و واتسون‌های بزرگ شده‌اند و هر حرکت آن‌ها توسط یک پایگاه عظیم و مشتاق از طرفداران ترسیم می‌شود. یک فیلم کلاسیک بی بی سی، برداشت موفات و گاتیس از کارآگاه بزرگ هم شوخ و هم فوق العاده است.

شش فوت زیر

با کمدی تاریک و سورئال و حقایق واضح و صریح درباره زندگی و مرگ، جای تعجب نیست که Six Feet Under از همان قلمی سرچشمه می‌گیرد که زیبایی به همان اندازه باورنکردنی آمریکایی را به ما می‌دهد. سریال HBO آلن بال درباره یک خانواده ناکارآمد پاسادنا که یک تشییع جنازه مستقل را اداره می کنند، یک مراقبه فوق العاده در مورد خانواده، عشق و غم است. بازیگرانی که به سرپرستی پیتر کراوز در نقش پسر بزرگتر ولگرد، نیت فیشر و با حضور مایکل سی هال، فرانسیس کانروی، لورن امبروز و ریچل گریفیث، نقش آفرینی می‌کنند، مانند هر جنبه‌ای از این اثر متقاعدکننده، از کلاسی برخوردارند، با نویسندگی تند وپایانی که ارائه می‌کند. یکی از احساسی ترین جمع بندی های تاریخ تلویزیون.

M*A*S*H

این سریال که بر اساس فیلم رابرت آلتمن در سال 1970 ساخته شد، توانست بیش از سه برابر جنگ کره که به عنوان پس‌زمینه آن استفاده می‌کرد دوام بیاورد. MASH کاوشی سخت در مورد اینکه چگونه پزشکان و پرستاران 4077 (بیمارستان جراحی سیار ارتش، از این رو عنوان) از طنز استفاده می کردند تا از ظلم هایی که روزانه با آنها روبرو می شدند، بگذرند. گروه بازیگران اصلی به سرپرستی آلن آلدا، سریال را در طول اجرای 11 ساله‌اش جذاب (و خنده‌دار) نگه داشت، در حالی که تفسیر آن در مورد جنگ تا آخر ادامه داشت، زمانی که در قسمت آخر، گزارشگر خبری واحد در مورد درگیری رو به رشد در ویتنام بحث می‌کند. .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا