متفرقه

فعالیت های بدنی برای کودکان 9-12 ساله

در این سن، بازی های فیزیکی ممکن است برای برخی از بچه ها جایگزین ورزش شود، اما برخی دیگر هنوز از بازی های زمین بازی راضی هستند.

1. کشتی

اکنون این چیزی است که من آن را یک فعالیت بدنی می نامم. ببین آیا بچه ها می توانند تو را پایین بیاورند یا نه! حتما این مورد را فقط روی فرش یا چمن امتحان کنید. خوب، اگر تشک های ورزشی واقعی دارید، می توانید از آن ها نیز استفاده کنید

2. راه رفتن خرچنگ

پیاده روی خرچنگ واقعا بچه ها را به باد می دهد. با نشستن روی زمین در حالی که دست ها و پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهید شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که انگشتان شما به سمت بدن شما هستند وگرنه فشار زیادی به مچ دست خود وارد خواهید کرد. اکنون، نیم تنه خود را به سمت آسمان، تقریباً در سطح شانه های خود بالا بیاورید. سپس با دست و پا شروع به راه رفتن کنید. بیایید ببینیم شما و بچه ها تا چه زمانی می توانید این کار را ادامه دهید! برچسب راه رفتن خرچنگ، کسی هست؟ دستورالعمل های ویدیویی زیر را از Vlad Superdad مشاهده کنید.

3. بسکتبال داخل سالن

با ساختن چند “گلوله برفی” از چند جفت جوراب، به راحتی این کار را انجام دهید، سپس یک سبد لباسشویی (یا چیزی کوچکتر برای افزایش چالش های فیزیکی برای بچه ها) تهیه کنید. از بچه ها بخواهید به نوبت سبد درست کنند، و از آنها بخواهید ضربات طولانی تری را که ارزش امتیاز بیشتری دارند امتحان کنند! یک کودک زمانی برنده می شود که مقدار مشخصی امتیاز بگیرد.

تغییرات – هر کودک بسکتبال را پرتاب می کند و اگر سبد درست کند یک قدم به عقب برمی گردد. تکرار. هر کس بیشتر از همه به عقب برود بدون اینکه از دست بدهد برنده است.

4. بازی رومیزی خود را به اندازه افراد طراحی کنید

اگر این کار را در بیرون انجام می‌دهید، میدان‌های پیاده‌رو، میدان‌های بازی عالی را می‌سازند و بلوک‌های شهری مربعی، یک صفحه بازی عالی می‌سازند. در داخل، می توانید از بالش یا کاغذ یا هر چیز به اندازه کافی بزرگ و صاف برای راه رفتن استفاده کنید. هیچ تاس غول پیکری ندارید؟ این ویدیو را خودتان دنبال کنید، اما ابعاد خود را بزرگتر کنید.

تغییرات – این می تواند به سادگی یک مسابقه در اطراف صفحه بازی باشد یا می توانید از گچ پیاده رو برای اضافه کردن فعالیت های احمقانه به بلوک های خاص استفاده کنید. به عنوان مثال “10 بار در یک دایره بچرخید” یا “3 قدم به عقب برگردید”. تغییرات بی پایان هستند.

فعالیت های بدنی برای کودکان 13-17 ساله

در این سن، بازی های فیزیکی کودکان اغلب به جنبه اجتماعی نیاز دارند. اگر در مورد نوجوان شما چنین است، این بازی ها را امتحان کنید.

1. TWISTER

این بازی در سال 1966 توسط جانی کارسون محبوب شد و از آن زمان تاکنون موفق بوده است. سرگرم کننده برای 2 نفر یا بیشتر، می توانید این بازی را بخرید یا خودتان آن را بسازید. گره خواهی زد!

2. BOCCE BALL

در حالی که گلف نردبانی یکی از فعالیت های من در فضای باز است، توپ بوچه مورد علاقه من است! ساعت ها سرگرمی ساده! جک با 4 تا 8 توپ و یک توپ سفید کوچکتر “جک” بازی می شود، جک روی چمن به بیرون پرتاب می شود و بازیکنان به نوبت توپ های بزرگتر خود را به سمت جک پرتاب می کنند. نکته این است که تا حد امکان به جک نزدیک شوید و حتی آن را لمس کنید. امتیازدهی و دستورالعمل های کامل را می توانید در اینجا پیدا کنید.

3. PULL-UPS

من شرط می‌بندم که افراد باستانی و غارنشینان حتی کشش هم انجام می‌دادند. شما و فرزندانتان باید به آنها بپیوندید!

4. لاکراس

چوگان با گذشت سالها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. حداقل به یک نفر دیگر با چوب چوگان نیاز دارید تا توپ را به اطراف پرتاب کند!

فریزبی گرفتید؟

5. TIC-TAC-TOE FRISBEE

با استفاده از نوار چسب یا گچ، یک تخته تیک تاک روی زمین بسازید، به طوری که مربع ها به اندازه کافی برای فریزبی بزرگ باشند. سپس به نوبت با شریک زندگی خود که فریزبی را پرتاب می کند، سعی کنید آن را (بیشتر) در یک مربع فرود آورید. در صورت موفقیت آمیز بودن X یا O خود را در آن مربع علامت بزنید. ادامه دهید تا یک برنده یا یک “گربه بازی” داشته باشید!

6. ULTIMATE (فریزبی)

بازی در یک زمین فوتبال یا فوتبال آمریکایی، دوستان خود را دور هم جمع کنید و یک بازی Ultimate انجام دهید! قوانین نسبتاً ساده هستند (قوانین کامل در اینجا) – یک فریزبی را به هم تیمی های خود پرتاب کنید (شما نمی توانید با فریزبی بدوید) تا زمانی که به منطقه انتهایی برسید، بدون اینکه اجازه دهید آن را با زمین لمس کنید. اگر این کار را انجام دهید، یک امتیاز کسب می کنید. اگر فریزبی به زمین برخورد کند، تیم دیگر کنترل را به دست می‌آورد و آنها تلاش می‌کنند تا گل بزنند. من این را در کالج بازی کردم، و بسیار سرگرم کننده است!

7. دیسک گلف

وقتی در زمین‌های گلف واقعی با دیسک‌های گلف واقعی بازی می‌کنید، این سرگرم‌کننده‌ترین بازی است، اما می‌توانید آن را با استفاده از فریزبی در حیاط خلوت یا زمین بازی کنید. برای سرگرمی در حیاط خلوت، باید چند “سوراخ” طراحی کنید، با یک نقطه شروع برای پرتاب فریزبی و یک “سوراخ” یا هدف برای پرتاب کردن. سوراخ شما می تواند کوتاه باشد، در 30 فوت یا بیشتر، یا طولانی، در 100-300 فوت یا بیشتر. سوراخ ها می توانند در اطراف درختان خم شوند، یا از روی دره ها عبور کنند – خلاق باشید! برای هر سوراخ، به سادگی شمارش کنید که چند پرتاب برای برخورد به هدف لازم است. هر چه نمره کمتر باشد بهتر است. دوره های محلی را در اینجا بیابید: دیسک گلف در شهرهای دوقلو.

8. گلف نردبانی

گلف نردبانی یکی از فعالیت های مورد علاقه من در فضای باز است. می توانید آن را بخرید یا خودتان آن را بسازید. این شامل پرتاب 2 توپ گلف است که با رشته هایی به سمت یک نردبان پلاستیکی ایستاده متصل شده اند. امتیاز دهی کمی پیچیده تر از این است، اما اساساً 3 امتیاز برای پیچاندن توپ های گلف به دور پله بالا، 2 امتیاز برای پله میانی و 1 امتیاز برای پله پایین است. بنابراین. خیلی سرگرم کننده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا