متفرقه

معرفی انیمه برای یادگیری زبان ژاپنی

بهترین انیمه برای یادگیری ژاپنی

بسیار خوب، اکنون که می دانید چرا یادگیری زبان ژاپنی با انیمه راهی عالی برای یادگیری زبان ژاپنی است و نکات و توصیه هایی برای انجام این کار دریافت کرده اید، آماده هستید تا از انیمه های مختلف موجود در Lingopie مطلع شوید. .

به این ترتیب، می توانید سفر یادگیری ژاپنی خود را به بهترین شکل سازماندهی و بهینه کنید.

این درباره چیست؟

در اینجا به معرفی انیمه Asahi Kuromine می پردازیم. این انیمه درباره پسری به نام مستعار الک است. الک نمی تواند راز نگه دار خوبی باشد و در پنهان کردن رازها از افراد با مشکل روبه رو است.

الک عاشق هم کلاسی محبوب و محجوب خود یوکو شیراگامی می شود. او نگران است که اگر عشقش را به او اعتراف کند از یوکو شیراگامی جواب رد بگیرد، اما چیزی که مهم است این است که خود الک یک راز بزرگ دارد. این راز چه می تواند باشد؟

آنچه شما یاد خواهید گرفت

در مورد واژگان جوانان و کلمات مربوط به رمز و راز بیاموزید. شما با گفتار معمولی نوجوانان در تماس خواهید بود و با نحوه ارتباط جوانان با یکدیگر به زبان ژاپنی آشنا خواهید شد.

این درباره چیست؟

این مجموعه تلویزیونی انیمه تقریباً نسخه شرقی رابین هود معروف است.

داستان آن در قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد و داستان مانجیرو یا «یار» را دنبال می‌کند که روزهای خود را با انجام کارهای عجیب و غریب در شهر کیوتو، جایی که انیمه در آن قرار دارد، می‌گذراند.

در طول شب، شخصیت اصلی به رومن، «نزومی کوزو» یا حامی تبدیل می‌شود و اقلام دزدیده شده را از مردان فاسد در قدرت پس می‌گیرد و آن‌ها را به صاحبان واقعی‌شان برمی‌گرداند.

او توسط خواهرش کوهارو در تلاش هایش کمک می کند.

آنچه شما یاد خواهید گرفت

این انیمه در ژانر فانتزی تاریخی قرار می گیرد، بنابراین قبل از اینکه متوجه شوید، مطمئن شوید که از معنای واژگان آن آگاه هستید.

در هر صورت، شما در مورد طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله کار روزانه، برنامه ریزی و استراتژی، انواع متعلقات و همچنین عدالت و مسائل اجتماعی یاد خواهید گرفت.

این درباره چیست؟

انیمه سمپای جادویی درباره پسری تنها و غمگین سال اول دبیرستان است که انگیزه ای برای زندگی ندارد اما ناگهان با دختری آشنا می شود که به او انگیزه زندگی می دهد. دختر شاد و سرخوش که شعبده باز نیز هست.

سمپای آخرین عضو از یک کلوپ نمایش های جادویی است. او نمایش های جادوی و شعبده بازی اجرا می کند اما ترس از صحنه دارد و هر بار به صحنه پا می گذارد دچار اضطراب شده و همه چیز را خراب می کند.

با صمیمی تر شدن سمپای با پسر، سمپای علارغم علاقه پسر او را مجبور می کند تا دستیار او شود و با او بر روی صحنه اجرا کند. هر قسمت از این سریال 15 دقیقه است.

آنچه شما یاد خواهید گرفت

این مجموعه از نظر واژگان پیرامون موضوع مدرسه درها را به روی شما باز خواهد کرد. از آنجایی که یک عنصر خارق‌العاده در خود دارد، حتماً کلماتی را که قابل اجرا هستند و کلماتی را که نمی‌خواهند جدا کنید.

این انیمه به موضوع بازی، جادو و نمایش نیز می پردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا