اخبار

بررسی سال: ویروسی ترین اخبار سال 2021

با نگاهی به ویروسی ترین اخبار سال 2021، قطعاً می توانیم این سال را یک کیسه مختلط بنامیم.

البته علاقه زیادی به هر چیزی که مربوط به کووید-19 بود، و همچنین داستان های آب و هوا و جنایی وجود داشت. تربیت فرزندانی با هوش هیجانی بالا را مطالعه نمایید.

اما عناوین شگفت‌انگیزی نیز وجود داشتند که بسیار محبوب بودند و از داستان‌های تخیلی نیز عجیب‌تر بودند – دستکش‌های دوست‌داشتنی برنی سندرز، زنی که سرش را با چسب گوریلا غلاف کرد و بسیاری از اخبار مربوط به بشقاب پرنده‌ها. اعتیاد به اینترنت و موبایل کودکان

در اینجا برخی از داستان هایی وجود دارد که امسال واقعاً توجه خوانندگان جهانی را به خود جلب کرده است.

مردی که توسط گریزلی در کابین آلاسکا به دام افتاده است

در ماه ژوئیه، مردی از یک مسابقه بی خوابی با خرس گریزلی در کمپ معدنکاری دورافتاده خود در آلاسکا جان سالم به در برد، جایی که جانور او را مجروح کرد و سپس هر شب او را به مدت چند روز بی امان به امید پایان دادن به او مورد آزار و اذیت قرار داد.

افسران گارد ساحلی در 16 ژوئیه در یک پرواز تصادفی با هلیکوپتر در طی یک مأموریت غیرمرتبط، پیام “HELP ME” را روی سقف کلبه معدنکاری کوچک این مرد مشاهده کردند.

ستوان A.J گفت: «ما واقعاً در میانه راه با مردم روبرو نمی شویم. هاماک او به نوعی در حال تقلا بود. وقتی به اطراف آمدیم، روی دست و زانوهایش پرچم سفیدی را تکان می داد.

او از 12 ژوئیه در کلبه خارج از نوم، آلاسکا، تنها بود و روی یک ادعای معدن کوچک در منطقه ای بدون پذیرش سلولی کار می کرد. خرس بارها به مرد حمله کرده بود و در یک لحظه او را به پایین رودخانه کشیده بود.

این مرد تنها دو گلوله در تپانچه‌اش باقی مانده بود و احتمالاً بدون نجات بیشتر زنده نمی‌ماند.

“دختر چسب گوریل”

چسب با استحکام صنعتی جایگزین یک قوطی اسپری مو نمی شود.

تسیکا براون این درس را در ماه فوریه پس از استفاده از یک اسپری چسب گوریلا روی موهایش آموخت و متوجه شد که – به معنای واقعی کلمه – با یک مدل مو گیر کرده است.

براون فاجعه اولیه سوپرچسب را در یک ویدیوی فوق ویروسی TikTok توصیف کرد، سپس یک هفته تلاش خود را برای شستن چسب قبل از اینکه یک جراح در نهایت این کار را برای او انجام داد را به ثبت رساند.

بیش از 28 میلیون نفر ویدیوی اولیه مربوط به اشتباه او را تماشا کردند و میلیون‌ها نفر دیگر نیز برای تماشای به‌روزرسانی‌های او و ارائه توصیه‌هایی در مورد حذف چسب آن را دنبال کردند.

این چسب در نهایت طی یک عمل جراحی چهار ساعته در لس آنجلس پاک شد.

بایدن دکمه کک رژیمی دونالد ترامپ را از دفتر بیضی خارج کرد

جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده، بلافاصله پس از نقل مکان به دفتر بیضی شکل در ژانویه، تغییراتی را اعمال کرد، از جمله حذف یکی از امکانات رفاهی منحصر به فرد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ: دکمه کوکای رژیمی.

دکمه چوبی و به اندازه آجر در تمام دوران ریاست جمهوری ترامپ روی میز Resolute قرار داشت و بلافاصله یک ساقی را با یک قوطی سرد کوکای رژیمی احضار می کرد.

این دکمه نمادی از عشق مستند رئیس جمهور سابق به فست فود بود.

عکس‌های رسمی از دفتر بیضی، دکمه گم شده را نشان می‌دهد، یکی از تغییرات قابل توجهی که بایدن در این فضا انجام داده است.

بایدن از دوران ریاست جمهوری ترامپ، از جمله میز Resolute و پرده های طلایی که پشت آن آویزان بود، نکاتی را رعایت کرد. این پرده ها در دوران تصدی بیل کلینتون نیز مورد استفاده قرار گرفت.

هفته کاری چهار روزه ایسلند

یک سازمان ایسلندی آزمایشی را برای یک هفته کاری چهار روزه برگزار کرد و نتایج واقعاً مورد توجه خوانندگان قرار گرفت.

این آزمایش چهار ساله شامل کاهش ساعت کاری 2500 نفر بدون کاهش دستمزد آنها بود تا ببینیم چگونه بر سلامت، شادی و بهره وری آنها تأثیر می گذارد.

بسیاری از کارفرمایان هفته کاری خود را از 40 ساعت به 35 یا 36 ساعت کاهش می دهند. محیط های کاری نیز به طور خاص بر کارآمدی بیشتر در ساعات محدود خود با کاهش جلسات، تغییر الگوهای کاری و سازماندهی مجدد نوبت کاری تمرکز می کنند.

به گفته محققان، کارمندان بهبود “شگفتی” در بهزیستی خود، از جمله استرس کمتر و تعادل بهتر بین کار و زندگی را در طول دوره آزمایشی گزارش کردند. به گفته کارفرمایان، بهره وری در اکثر موارد بهبود یافته یا ثابت مانده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا