سلامتی

نکاتی برای سلامت فرزندتان در مدرسه (در دوران همه گیری)

اقدامات ایمنی در حال اجرا را بشناسید و درک کنید

مهم نیست که چقدر اقدامات احتیاطی در مدرسه فرزند شما انجام می شود، جمع کردن گروهی از بچه ها در کلاس درس با خطراتی همراه خواهد بود. با این حال، از سوی دیگر، کارشناسان موافق هستند که کودکان در کلاس درس بهترین یادگیری را می‌گیرند. با توجه به اهمیت یادگیری در کلاس، مرکز کنترل بیماری (CDC) دستورالعمل هایی را برای کمک به ایمن نگه داشتن مدارس تا حد امکان در طول همه گیری منتشر کرده است.با یادگیری زبان انگلیسی شروع کنید.

مهم است که مطمئن شوید مدرسه فرزندتان به توصیه‌های اعلام شده توسط مقامات بهداشت عمومی پایبند است – اجرای هر طرح و اقدامات مورد نیاز برای ایمن نگه داشتن فرزندتان در مدرسه.

مدارس باید به طور فعال در مورد این اقدامات ایمنی با شما تماس بگیرند، اما مطمئن شوید که به سؤالات زیر پاسخ داده شده است:

آیا معلمان و کارکنان واکسینه شده اند؟

  • چه تغییراتی در کلاس های درس، راهروها، سفره خانه ها و اتوبوس ها برای اطمینان از فاصله گذاری اجتماعی ایجاد شده است؟ صفت ملکی در انگلیسی
  • آیا فرصت های شستن دست ها مکرر خواهد بود و ضدعفونی کننده دست به راحتی در دسترس است؟
  • آیا خدمات نظافتی افزایش یافته است و سطوح با لمس بالا چقدر ضدعفونی می شوند؟
  • آیا دانش‌آموزان و کارکنانی که احساس بیماری می‌کنند باید در خانه بمانند؟
  • اگر آزمایش کووید-19 فردی در مدرسه مثبت شود، چه برنامه ای دارد؟
  • در مورد ورزش و فعالیت های دیگر چه می کنند؟

به نگرانی های فرزندتان گوش دهید

شما به عنوان یک والدین، نه تنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد، بلکه به عنوان یک محرم، نقش فوق العاده مهمی ایفا می کنید.

مهم است که کودک شما در بیان نگرانی یا اضطرابی که ممکن است در مورد بازگشت به مدرسه در طول همه گیری داشته باشد، احساس راحتی کند، بنابراین سعی کنید تا حد امکان در دسترس و آماده باشید. با این حال، آسیب پذیر بودن سخت است، بنابراین اگر موضوع به خودی خود مطرح نشد، ممکن است لازم باشد شما فردی باشید که مکالمه را آغاز می کند.

چه کودک شما نگران این باشد که باید در تمام طول روز ماسک بزند یا در صورت تایید یک مورد در مدرسه چه اتفاقی می‌افتد، مطمئن شوید که به دقت گوش می‌دهید، اغلب همدردی می‌کنید و به کودکتان کمک می‌کنید تا با احساساتش کنار بیاید.

یک آزمایش سالانه سلامتی را برنامه ریزی کنید

همه‌گیری COVID-19 روش انجام بسیاری از کارها را تغییر داده است، اما اهمیت بررسی سلامت و تندرستی کلی فرزندتان – و خودتان – را تغییر نداده است.

یک سیستم ایمنی سالم با یک بچه سالم شروع می شود، به این معنی که معاینه با پزشک خانواده شما ممکن است در حال حاضر مهمتر از همیشه باشد. دکتر لو می‌گوید: «دکتر مراقبت‌های اولیه فرزند شما منبع شگفت‌انگیزی است و می‌تواند بینشی در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن آنها در بازگشت به کلاس‌های حضوری با معلمان و همسالان خود ارائه دهد. و همانطور که در حال برنامه ریزی برای معاینه فرزندتان هستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که ویزیت سالانه خود را برنامه ریزی کنید (سلامتی شما نیز مهم است!). “حتی اگر بهترین احساس را دارید، مهم است که به خاطر داشته باشید که داشتن یک پزشک مراقبت های اولیه که شما و وضعیت پایه سلامت شما را می شناسد برای زمانی که احساس خوبی ندارید مهم است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا