سلامتی

ترفندهای روانشناسی که شما را در زندگی رها خواهند کرد

انسان ها موجوداتی بسیار عجیب و پیچیده ای هستند. این موضوع میتواند روند مدیریت زندگی های اجتماعی را برای افراد سخت و دشوار کند زمانی که شما در مورد ویژگی های روانشناسی اسنان ها مطالعه نداشته باشید. ولی عکس این موضوع نیز صدق می کند. اگر بتوانید چند حقیقت در مورد روانشناسی در مورد نحوه عملکرد ذهن را یاد بگیرید، به راحتی میتوانید در مورد موفقیت های کاری، پیدا کردن عشق و هرچیزی که در زندگی به آن نیاز دارید به خودتان کمک کنید. و تسلط بر هک‌های روان‌شناختی پایه نیز به شما مزیت بزرگی نسبت به بیشتر افرادی می‌دهد که تنها بر اساس غریزه و احساسات در جهان حرکت می‌کنند.

۱. رنگ چشم را برای جذبه لحظه ای بررسی کنید.

علم نشان می دهد که حفظ ارتباط چشمی تنها کمی طولانی تر از اغلب افراد به طور طبیعی بلافاصله جذابیت شما را افزایش می دهد. برای فریب دادن خود در انجام این تحقیق، تنها زمانی که برای اولین بار او را ملاقات می کنید، رنگ چشم یک فرد را بررسی کنید.

۲- برای آرام کردن اعصاب خود از آدامس استفاده کنید.

می خواهید کاری انجام دهید که شما را عصبی یا عصبی می کند. سعی کنید ابتدا یک تکه آدامس را بجوید. شما اساسا مغز خود را فریب می دهید تا فکر کند راحت هستید. به جای اینکه عصبانی و عصبی شوید (که انرژی زیادی می گیرد)، مغز شما دلیل می آورد که چون شما کار دیگری انجام می دهید (آدامس را بجوید)، نباید نگران یا عصبی باشید.

https://www.digikala.com/search/category-chewing-gum-breath-fresheners/

۳. با یک قرار کاری هیجان انگیز انجام دهید.

ترفند دیگر اندرسون (و گروهی دیگر از کارشناسان): اگر می خواهید در یک رابطه جدید تحت تاثیر قرار بگیرید، شام و شام را فراموش کنید و به جای آن یک فعالیت هیجان انگیز را انتخاب کنید که نبض شما را به تپش بیندازد. قرار ملاقات شما ناخودآگاه شما را با هیجان قرار ملاقات مرتبط می کند و احساس می کند که شما هستید، نه آن ترن هوایی یا فیلم ترسناک، که باعث افزایش آدرنالین او می شود.

۴. با نشستن کنار او از خشم دیگران جلوگیری کنید.

به نظر می رسد که از نظر روانی، تخلیه خشم بر روی کسی که از نظر فیزیکی از شما دور است بسیار آسان تر است. تنها کافی است که بلافاصله به کسی که در کنار شما است مراجعه کنید و آن فرد را بیرون کنید. بنابراین اگر احساس می کنید که قبل از یک جلسه از گوش های رئیستان بخار می آید، کنترل اوضاع را به دست بگیرید و درست در کنار او بنشینید. نزدیکی شما به دور نگه داشتن خشم کمک خواهد کرد.

۵. به پاهای افراد نگاه کنید تا علاقه آن ها را ارزیابی کنید.

آیا کسی واقعا از صحبت کردن با شما لذت می برد یا به دنبال بهانه ای می گردد تا شما را ترک کند؟ فقط به پاهای او نگاه کنید. آن ها به سمت شما اشاره می کنند، فرد احتمالا واقعا درگیر است. اگر به آن ها اشاره شود، ذهن او احتمالا جای دیگری است. این ترفند همچنین می تواند به شما کمک کند تا بگویید آیا از شرکت در یک مکالمه استقبال می کنید یا نه. اگر آن هایی که می خواهید با آن ها صحبت کنید، به سمت شما حرکت می کنند.

https://bestkid.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ae%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%aa.html

۶. پاداش ها لذت را از بین می برند.

می خواهید فرزندتان واقعا تمرین پیانو را دوست داشته باشد، یا کارمندتان واقعا از آن کار سختی که به او محول کرده اید لذت ببرد؟ پس به هیچ یک از آن ها به خاطر تلاششان پاداش ندهید. وقتی ما به افراد برای انجام کارها پول می دهیم، حس انگیزه درونی آن ها – لذت بردن از فعالیت به خاطر خودش – کاهش می یابد. (البته منظور این نیست که پاداش هرگز کارساز نیست، بلکه آن ها لذت یک کار را نیز می مکند.)

۷. آخرین تاثیر خود را بگذارید

افراد کل مدت زمان تجربه را به یک اندازه به یاد نمی آورند. هنگامی که چیزی را دیرتر به یاد می آورند، به احتمال زیاد اولین و آخرین خاطرات خود از یک شخص یا رویداد را به یاد می آورند. همه ما می دانیم که اولین برداشت مهم است، اما ضروری است که آخرین برداشت خود را نیز ثبت کنید. بنابراین هنگامی که به دنبال تحت تاثیر قرار دادن و به یاد آوردن هستید، به دقت در مورد چگونگی ترک یک یادداشت بلند فکر کنید.

۸. مشتریان عصبانی را با یک آینه فریب دهید.

یکی از روش ها برای شما که در زمینه خدمات رسانی به مشتری فعالیت دارید، موضوع جالبی در ردیت در مورد هک های روانی با عنوان” یک آینه پشت سر خود در پیشخوان قرار دهید” خواهد بود. با این کار مشتریانی که خشمگین هستند زمانی که به شما نزدیک می شوند، باید خود را در آینه که پشت سر شماست ببینند و احتمال این که رفتار غیر منطقی داشته باشند کاهش می یابد.

ترفندهای رایج روانشناسی

  • از دیگران تعریف کردن
  • داشتن خلق و خوی خوب و مناسب
  • عیب های خود را گاه به گاه نشان دهید
  • همیشه لبخند بزنید
  • حس شوخ طبعی داشته باشید

منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا