سفر و گردشگری

12 تا از بهترین مکانها برای بازدید در ایتالیا

آیا قصد سفر به ایتالیا را دارید؟ اگر چنین است، آماده باشید که عاشق یک کشور خارق العاده شوید. غذا، شراب، تاریخ، هنر و معماری، شهرهای عجیب و غریب در دامنه تپه در توسکانی، و دولومیت های دست کم گرفته شده… اینجا برای همه چیزهایی وجود دارد. لیست بهترین مکان های ایتالیا برای بازدید طولانی است. در واقع آنقدر طولانی است که دیدن همه آنها ماهها طول می کشد. اکثر مردم فقط یک یا دو هفته فرصت دارند تا این کشور شگفت انگیز را کشف کنند.

در اینجا لیستی از بهترین مقاصد ایتالیا، نقطه شروع خوبی برای داشتن بهترین تعطیلات در اینجا آمده است.

بهترین مکان ها برای بازدید در ایتالیا

  • شماره 1 رم

رم تنها با شنیدن این نام، برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی جهان مانند کولوسئوم، کلیسای سیستین و واتیکان به ذهن متبادر می‌شود. تاریخ در اینجا 28 قرن را در بر می گیرد و رم را به یکی از قدیمی ترین شهرهای مسکونی اروپا (و یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در ایتالیا) تبدیل می کند.

این شهر ترکیبی شگفت‌انگیز از مکان‌های تاریخی، میدان‌ها و محله‌های جذاب، موزه‌های درجه یک و مکان‌های نمادین است. برای اولین بار، رم در بالای لیست شما یا نزدیک به آن قرار دارد. این شهر بزرگ و شلوغ است اما مکان‌های اصلی در اطراف مرکز شهر تاریخی جمع شده‌اند.

  • شماره2 فلورانس

بدون شک فلورانس (Firenze) یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در ایتالیا است.

این شهر زادگاه رنسانس بوده است و موزه‌های هنری اینجا شاهدی بر آن هستند. دیوید میکل آنژ، گالری شگفت‌انگیز اوفیزی، نقاشی‌های دیواری داخل گنبد دومو و مجسمه‌هایی که در مرکز شهر تاریخی به نمایش گذاشته شده‌اند، مناظر دیدنی هستند. اما برج های کافی برای بالا رفتن، ژلاتو برای خوردن، و مغازه هایی برای بازدید وجود دارد که لازم نیست در بازدید از فلورانس احساس کنید که در موزه قرار دارید.

  • شماره 3 توسکانی

توسکانی با شهرهای دیدنی و دیدنی در دامنه تپه‌ها که در میان تاکستان‌ها و تپه‌های غوطه‌ور بالا می‌آیند، بسیار زیبا و لذت بخش است. شما به راحتی می توانید یک هفته را در توسکانی سپری کنید و در ویلاهای توسکانی مستقر شوید و سفرهای یک روزه به شهرهای اطراف داشته باشید.

  • شماره 4 سینا

از نظر فنی، سینا یک شهر تپه ای در توسکانی است. اما آنقدر مکان عالی برای بازدید است که شایسته ذکر است. سینا شبیه فلورانس است، اما ساکت تر و کوچکتر است. ما در واقع سیه نا را بیشتر از فلورانس دوست داشتیم. فقط چیزی در این شهر وجود دارد که ما عاشق آن شدیم. ممکن است شما هم عاشق آن شوید.

  • شماره 5 میلان

میلان خانه دومو، موزه‌های درجه یک، مناطق خرید مدرن، و «شام آخر» لئوناردو داوینچی است. این شهر در حال گذراندن دوره رنسانس معماری است و حتی چند ساعت در سریع ترین سفرها ارزش دارد.

  • شماره6 دریاچه کومو

دریاچه کومو که در پای کوه های آلپ واقع شده است، یکی از رمانتیک ترین نقاط ایتالیا است. با بازدید از اینجا، شلوغی و شلوغی شهرهای ایتالیا را پشت سر بگذارید.

  • شماره 7 ونیز

ونیز یکی از نقاط مورد علاقه ما در ایتالیا است. چرا؟ کوچک و جمع و جور است و برای کاوش در چند روز عالی است. ونیز رمانتیک، تاریخی و باشکوه است. کانال ها، گوندولاها، معماری، شهرهای رنگارنگ مورانو و بورانو… چه چیزی را نباید دوست داشت؟

ونیز یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در ایتالیا است و برای بسیاری از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از آن بازدید می‌کنند، در صدر فهرست قرار می‌گیرد.

  • شماره 8 CINQUE TERRE

Cinque Terre یکی از دیدنی ترین نقاط ایتالیا است. اینجاست که پنج شهر رنگارنگ و باشکوه بر روی تپه‌هایی که به دریای مدیترانه فرو می‌روند، به‌طور متزلزلی نشسته‌اند. پیاده‌روی کنید یا با قطار از شهری به شهر دیگر بپرید… اینجا مکانی زیبا برای کاوش در ایتالیا است.

  • شماره 9 ورونا

ورونا شهر معروفی است که رومئو و ژولیت در آن اتفاق افتادند.

این شهر کوچک بسیار زیبا است، شبیه به ونیز، اما بدون کانال، پوسیدگی، و تعداد زیادی از گردشگران. همچنین یک مقصد ایتالیایی است که دست کم گرفته شده است و ارزش دیدن را دارد، حتی اگر فقط چند ساعت وقت داشته باشید.

من فکر می کنم که اگر ورونا را در برنامه های سفر خود قرار دهید، از انجام این کار هیجان زده خواهید شد.

  • شماره 10 PISA

برج کج پیزا شهرت جهانی دارد. اما آیا واقعا ارزش دیدن دارد؟ ما می گوییم بله، اما فقط در صورتی که از قبل برنامه هایی برای حضور در منطقه داشته باشید. اگر از فلورانس به Cinque Terre سفر می کنید، پیزا ارزش یک توقف سریع را دارد. دو ساعت وقت بگذارید تا عکس بگیرید (همراه با هزاران مسافر دیگر) و شاید حتی از برج بالا بروید.

  • شماره 11 دولومیت ها

دولومیت ها اغلب مکانی نادیده گرفته برای مسافران ایتالیا هستند. اما اگر به شما بگویم که دولومیت ها فوق العاده زیبا هستند و شما می توانید این منظره را بدون پیاده روی داشته باشید چه؟ میخوای بری؟

دولومیت ها رای ما را به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در ایتالیا به دست می آورند، نه تنها به این دلیل که بهشت ​​پیاده روی است، بلکه به این دلیل که مناظر خیره کننده است.

این عکس از نقطه‌ای گرفته شده است که در ابتدای پیاده‌روی Puez-Odle Altopiano تنها با یک تله‌کابین فاصله داشت. برای قدردانی از دولومیت نیازی نیست که یک کوهنورد باشید. اما اگر کوهنورد هستید، دولومیت ها در سطح جهانی هستند. منتظر دیدن مناظر خیره کننده در اینجا باشید.

  • شماره 12 POMPEII

در پای کوه وزوویوس ویرانه های شهر باستانی پمپئی قرار دارد. این فرصتی است که در یک شهر باستانی و حفاظت شده قدم بزنید و یکی از بهترین درس های تاریخ ایتالیا را دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا