سفر و گردشگری

بهترین شهرها برای بازدید در سال 2022

برلین

پایتخت آلمان از نظر پایداری در رتبه پنجم قرار دارد، زیرا آژانس بازاریابی رسمی شهر VisitBerlin گردشگری خود را با تمرکز بر پایداری و موقعیت‌یابی آن برای آینده توسعه داده است. این شرکت مسافران را در مورد گزینه‌ها و فعالیت‌های اقامتی سازگار با محیط زیست و همچنین اجرای ابتکار Sustainable Meetings Berlin با همکاری ارائه‌دهندگان مهمان‌نوازی و خدمات از سال 2019 مطلع می‌کند.حمام به انگلیسی

در ماه اوت، این شهر همچنین به شورای جهانی گردشگری پایدار پیوست، که استانداردهای جهانی سفر و گردشگری را مدیریت می‌کند و برلین را قادر می‌سازد تا نقشی پیشگام در ارائه دیدگاه خود در مورد گردشگری پایدار ایفا کند.

بورخارد کیکر، مدیرعامل VisitBerlin می‌گوید: «برای چند سال، VisitBerlin در حال حاضر پایداری زیست‌محیطی و اجتماعی را در وظایف خود ادغام کرده است – و ما باید به این موضوعات بپردازیم تا اطمینان حاصل کنیم که برلین می‌تواند در آینده قابل زندگی بماند و جذابیت خود را برای مهمانان ما حفظ کند.برده به انگلیسی

نیویورک

نیویورک جذاب ترین مقصد گردشگری شهری آمریکا است و پس از آن لس آنجلس و اورلاندو قرار دارند. این شهر همچنین سومین شهر پیشرو جهان از نظر عملکرد گردشگری است. در سال‌های قبل از 2020، تعداد گردشگران به تدریج افزایش یافت، با این حال، همه‌گیری باعث کاهش 67 درصدی بازدیدکنندگان شد. در حالی که گردشگران بین المللی تأثیر بیشتری بر اقتصاد دارند، اکثر بازدیدکنندگان آن داخلی هستند.

در تلاشی برای بازپس گیری بیش از نیمی از 66.6 میلیون گردشگر در سال 2019، این شهر یک کمپین بازاریابی جهانی با عنوان “زمان برای شهر نیویورک است” در سراسر ایالات متحده و همچنین نگاه دورتر به مکزیک، کانادا و آمریکای جنوبی راه اندازی کرد. ابتکار بازیابی گردشگری 30 میلیون دلار آمریکا ارزش دارد و در نتیجه 36.1 میلیون بازدید کننده پیش بینی می کند.

لندن

لندن دارای انواع پیشنهادات فرهنگی، تفریحی و آموزشی همراه با شش فرودگاه بزرگ و یکی از بزرگترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان است. به همین دلیل، وقتی صحبت از زیرساخت های گردشگری می شود، رهبر جهانی است و از نظر سیاست گردشگری و جذابیت در رتبه هفتم قرار دارد.

در ماه مه، کمپین “Let’s Do London” راه اندازی شد تا با جلب توجه لندنی ها و کسانی که قصد سفر یک روزه یا یک شبه در پایتخت بریتانیا را در بازدیدهای تدریجی دارند، هزینه های مصرف کننده را افزایش دهد. برای حمایت از صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری تجاری، این کمپین همچنین رویدادها، کنفرانس‌ها و جلسات را تشویق می‌کند.

مونیخ

مونیخ بهترین عملکرد را در ستون پایداری داشت که نشان‌دهنده هدف آن برای نصف کردن انتشار کربن شهر تا سال 2030 است. علاوه بر این، تا پایان سال 2025، شرکت خدمات عمومی مونیخ نیازهای برق شهر را به طور کامل با منابع انرژی سبز برآورده می‌کند که برای شرکت هزینه داشته است. 10 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

بنا به گزارش ها، پایتخت بایرن یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل را در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ اروپایی دارد که بیشتر به دلیل زمان کوتاه سفر، اطلاعات پیشنهادی، اتصالات، تنوع گزینه های بلیط موجود و تعداد کارکنان است. حفظ کیفیت خدمات حمل و نقل

بارسلونا

در حالی که بارسلونا به دلیل آب و هوای دلپذیر، معماری چشمگیر و غذاهای لذیذش شناخته شده است، گردشگری بیش از حد یکی از بزرگترین معایب بازدید از این شهر اسپانیایی است. وقتی همه‌گیری به اسپانیا رسید، خیابان‌های بارسلون که زمانی بیش از حد شلوغ بودند، فرصتی برای نفس کشیدن دوباره و بهبودی از سیل گردشگران روزانه پیدا کردند.

علاوه بر این، کمپین جدیدی که در ماه مه راه‌اندازی شد، با عنوان «بارسلونایی مثل هرگز قبل»، با هدف تغییر انواع گردشگرانی که از شهر به عنوان مقصدی خلاقانه، پایدار و مبتکرانه برای مسافران داخلی و اروپایی که می‌خواهند این سبک زندگی پر جنب و جوش را تجربه کنند، از این شهر بازدید می‌کنند، تغییر دهد. . در تلاش برای محافظت از کیفیت زندگی برای ساکنان، ممنوعیتی در ماه اوت برای اجاره‌های کوتاه‌مدت اتاق‌های خصوصی نیز وضع شد. این اولین مورد از این نوع در هر شهر بزرگ اروپایی است که برای جلوگیری از بروز مجدد مشکلات پیش از همه گیری طراحی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا