سفر و گردشگری

وسایل ضروری برای سفر (لیست کامل)

این لیست وسایل مسافرتی طولانی مدت برای زنان به شما کمک می کند محتویات کیف خود را به اندازه مناسب تنظیم کنید.

فهرست درست

این لیست بسته بندی سفرهای طولانی مدت همزمان با این وبلاگ، با نقل مکان 6 ماهه کریس و من به مدلین آغاز شد. و، مانند وبلاگ، نامرتب، آماتوری و تصفیه نشده شروع شد.

تقریباً به محض اینکه فرود آمدیم، متوجه شدم که خیلی چیزها را جمع کرده ام. تمام ژاکت‌های اضافی و کت و شلوارها کاری جز سنگین کردن من نداشتند. خوشبختانه خانواده ام برای ملاقات آمدند تا بتوانم آن را روی آنها بریزم تا به خانه برگردند.

اما من درسم را یاد گرفتم. آنچه را که برای سفرهای آتی به یاد داشتم یادداشت کردم. و من همچنان به یادگیری و تنظیم لیست بسته بندی سفرهای بلندمدت خود ادامه دادم زیرا کریس و من “مسیرهای غیر متعارف” خود را در سراسر جهان ادامه دادیم.

این هنوز یک لیست طولانی است. اما خیلی طولانی نیست خیلی هم کوتاه نیست برای من، این به درست بودن نزدیک و نزدیکتر می شود.

طرح کلی لیست بسته بندی سفرهای طولانی مدت

چک لیست قبل از سفر

متفرقه

کیسه ها

کفش

لوازم بهداشتی

تاپ های لباس

پایین لباس

الکترونیک

چک لیست قبل از سفر

حتی اگر موارد زیر واضح باشد، من یک نکته را سه بار بررسی می کنم که آنها را قبل از ترک مرتب کرده ام:

دارو

اگر داروی تجویزی مصرف می‌کنید، مطمئن شوید که این دارو را قبل از سفر دریافت کرده‌اید. همچنین، از پزشک خود بخواهید در صورتی که نیاز به تجویز آن در زمان غیبت دارید، نسخه ای برای شما بنویسد.

✓ گذرنامه و گواهینامه رانندگی

اطمینان حاصل کنید که گواهینامه رانندگی شما با رفتن شما منقضی نمی شود و پاسپورت شما شش ماه یا بیشتر پس از بازگشت منقضی می شود. به نظر اساسی می رسد، اما بسیاری از مردم قبل از ترک این موضوع را بررسی نمی کنند. در مواقع اضطراری کپی های دیجیتال را در فضای ابری ذخیره کنید. به بیشتر کشورهایی که سفر می کنید می توانید در آنجا ماشین اجاره کنید – اینجا را بخوانید- پس حتما گواهینامه همراه خود داشته باشید. اگر هم مهاجرت کنید که می توانید به راحتی ماشین خرید و فروش کنید.منبع – فقط در بعضی کشورها نیاز است دوباره امتحان شهری رانندگی بدهید.

✓ بیمه مسافرتی

بسیاری از کارت های اعتباری مسافرتی بیمه مسافرتی رایگان ارائه می دهند، اما اغلب فقط برای چند هفته معتبر هستند. یک ماه، حداکثر از آن روزهای بیمه رایگان استفاده کنید، سپس برای بقیه سفرهایتان هزینه بیمه مسافرتی را جداگانه پرداخت کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام بیمه مسافرتی را بخرید، این مراحل را برای یافتن بهترین بیمه مسافرتی بررسی کنید.

✓ با بانک خود تماس بگیرید

به بانک و شرکت کارت اعتباری خود اطلاع دهید که در حال سفر هستید، به کجا و برای چه مدت سفر می کنید تا تیم حفاظت از کلاهبرداری با این تصور که شخص دیگری اطلاعات حساب شما را در اختیار گرفته است، کارت شما را لغو نکند.

در حالی که در حال انجام آن هستید، از بانک خود بپرسید که آیا حساب سفر یا کارتی با کارمزد کمتر برای برداشت و مبادله خارجی دارند یا خیر. اگر نه، به دنبال ثبت نام با بانک دیگری باشید که آنها را دارد.

✓ توقف پرداخت های ماهانه به خانه

اگر شما یک عشایر دیجیتال پاره وقت هستید، احتمالاً نمی خواهید همه چیز را لغو کنید، اما به این فکر کنید که در زمانی که نیستید، کارت ورزشگاه، تلفن و سایر اشتراک های ماهیانه خود را به حالت تعلیق درآورید.

متفرقه

فهرست‌های بسته‌بندی هیجان‌انگیزترین خواندن‌ها نیستند، بنابراین بیایید با چیزهای هیجان‌انگیزتر (یا حداقل کمتر خسته‌کننده‌تر) حرکت مثبتی داشته باشیم:

✓ فضای خالی

فقط به این دلیل که یک کیسه بزرگ دارید به این معنی نیست که باید آن را پر کنید تا درزها در حال ترکیدن باشند.

همانطور که در پست خود در مورد نکات غیر متعارف سفر توصیه می کنیم، اگر مجبورید لباس های خود را رول کنید تا جا بیفتند، مقدار زیادی دارید. در کیف خود جای سوغاتی، لباس نو و مشروبات الکلی معاف از مالیات را ذخیره کنید.

✓ هدایا

این یکی از مهمترین نکات سفر ما است: برای پیدا کردن دوستان جدید در جاده و جلب میزبانان خود، یک چیز خاص را بسته بندی کنید که در کشور (یا شهر) شما منحصر به فرد است و پیدا کردن جایی که قرار است به عنوان هدیه بدهید دشوار است. .

برای مثال، من و کریس غذاهای لذیذ کانادایی مانند ماهی آزاد دودی بسته بندی شده و قارچ خشک (نوع غیر جادویی) می آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا